Marketing management > Managers talk

CV citaat van marketing manager LV

Begonnen als staff consultant voor strategie en marketing, later werd ik unit manager voor de cel strategie en marketing.

Ik was de specialist voor verkoopdoorlichting , oa productiviteitsmeting in de verkoop. Ik heb talrijke seminaries voor strategie geleid met directieteams , marketingopleidingen gegeven in Polen, Slowakije en in Rusland in het kader van het Europese Phare programma.

Daarna werd mij gevraagd de cel IKZ in diensten te ontwikkelen en te leiden , specifieke benaderingen werden op punt gezet zoals Service Value Analysis om kosten besparingen in de diensten van industriële bedrijven te realiseren, ik heb vele Customer Satisfaction Surveys uitgevoerd of geleid als projectmanager.

Citaat van marketing manager DS

Verantwoordelijk voor de lancering van nieuwe Telecom oplossingen voor de residentiële markt in Belgie.

Dit omvatte alle elementen van de Marketing-mix zowel als de opvolging van mogelijke technische problemen in de residentiële markt die gerelateerd waren aan de introductie van nieuwe producten en diensten

“In een marketing omgeving wordt de marketing en communicatie strategie, de budgetplanning en controle, de markt, de prestaties van de concurrentie en analyses volledig aangepast en geïntegreerd”
“Het toepassen van de marketingfilosofie van de onderneming samen met haar commercieel “business” transformatie model is een dominant gedeelte van speciaal project management dat logisch staat voor de bepalingen van de website ontwikkeling, de implementatie van de sociale media strategie en een gedeelte te zijn van alle domeinen van de marketing mix”.
“Meer dan twintig jaar ervaring, als een 360° marketeer, op het vlak van marketing communicatie, opgebouwd in zeer belangrijke internationale ondernemingen en groepen Het voornaamste objectief was een rechtstreekse toepassing van een uitgebreid gamma van sleutel marketing activa dat meestal aangedreven werd door creativiteit en een analytische geest om verdere ontwikkeling te verhogen van de marktpositie en efficiëntie van mijn klanten.”